Otázky a odpovědi
S nakupováním může být spojena spousta zvídavých dotazů, proto jsme si připravili odpovědi předem. Pokud tady nenajdete odpověď na svou otázku, klíďo nám napište přímo na idea@richvalsky.cz
Musím se registrovat?
Registrovat se nemusíte, ale chcete. Získáte tak přehled nad svými nákupy a už nikdy víc nebudete muset vyplňovat údaje, stačí si pamatovat heslo. Přihlašovací kódy zašleme na e-mail uvedený v registraci.
Nemusím se bát vám svěřit své osobní údaje?
Vaše údaje střežíme jako oko v hlavě a jsou u nás uloženy jako diamanty v trezoru. Veškeré informace používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě a v žádném případě nikomu dalšímu, jak říká zákon číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Víc jsme se rozepsali v sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.
Zapomněl jsem heslo. Co teď?
Žádný stres, nic se neděje. V horní liště klikněte na PŘIHLÁŠENÍ a pak ZAPOMENUTÉ HESLO. Do pár minut máte na e-mailu (zadaném při registraci) heslo nové. Navíc si po zalogování můžete kdykoliv heslo změnit v osobním nastavení na své oblíbené 1234.
Jak mohu zaplatit zboží?
Jednoduše, ideálně penězi. Možností je víc, stačí si vybrat:
- Platba kartou, Google Pay, Apple Pay, Paypal
Možnost online platby je snadná a rychlá. Žádné fronty na pokladně :) - Bankovním převodem
Počítejte s tím, že k ceně za zboží vám přičteme částku poštovného dle zvolené varianty. - Hotově při milém osobním setkání v Hodoníně
Kdykoliv po předchozí domluvě jsme tu:
RICHVALSKY MANUFACTURING s.r.o.
Jilemnického 2854/2, 695 01 Hodonín, Česká republika
Jak se ke mně zboží dostane?
Zboží vám doručíme podle vašich preferencí prostřednictvím několika přepravních služeb. Můžete si vybrat z následujících možností:
- Zásilkovna (Packeta) – doručení na výdejní místo nebo přímo domů.
- DPD – doručení na výdejní místo nebo na vaši adresu.
- Balíkovna – doručení na výdejní místo.
- PPL – doručení na výdejní místo nebo přímo na adresu.
- Česká pošta – doručení přímo na vaši adresu.
- Geis – pro nadměrné zásilky.
- International transport – mezinárodní doprava pro objednávky ze zahraničí.
- Osobní odběr – vyzvednutí zboží přímo u nás v Hodoníně.
Myslíte i na Slováky?
Samozřejmě! Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou naprosto stejné s podmínkami platnými pro ČR. Jediný drobný zádrhel může být v termínu doručení objednávky a v ceně za poštovního holuba.
Termíny dodání a cena poštovného na Slovensko
Když zrovna není doba ledová, termíny dodání zboží ke slovenským sousedům jsou 7-10 pracovních dnů. Cena se odvíjí od zvoleného zboží a jeho váhy (náš chytrý kalkulátor vám to spočítá hned v košíku). Samozřejmě existuje možnost sednout do auta a vyrazit za námi do Hodonína, je to od hranic, co by kamenem dohodil.
Jak můžu zrušit objednávku?
Když není zbytí, i toto se dá. Jedinou správnou variantou je napsat na e-mail na idea@richvalsky.cz, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo kontaktní údaje, ať vaši objednávku mezi těmi stovkami dalších najdeme.
Dá se zboží vyměnit nebo vrátit?
Ano. S námi se dá všecko domluvit, stačí se ozvat. Pokud zboží z nějakého důvodu nesedí, nezahálejte a dejte nám vědět. Vymyslíme, co s tím. Výměna zboží není potíž. Pokud chcete vrátit peníz, máte na to právo 21 dní od doručení, ale u nás to můžete udělat kdykoli, s výjimkou, že není zboží záměrně poškozeno.
Při vrácení zboží je poštovné je na vás. Ovšem v případě výměny zakoupeného zboží za nové putuje nový kousek k vám na naše náklady, ať je to fér.
Na vaše dotazy jsme ready na e-mailu: idea@richvalsky.cz
Reklamace?
To určitě nebude náš případ, ale kdyby náhodou… Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu RICHVALSKY MANUFACTURING se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, jak říká platná novela Obchodního zákoníku. V případě reklamace se ozvěte na mail idea@richvalsky.cz a domluvíme další postup.
Kdo se neptá, nic neví. Takže kdyby vás trápila jakákoliv další otázka, jsme tu a rádi odpovíme, ať víte všecko.