Otázky a odpovědi

S nakupováním může být spojena spousta zvídavých dotazů, proto jsme si připravili odpovědi předem. Pokud tady nenajdete odpověď na svou otázku, klíďo nám napište přímo na idea@richvalsky.cz 


Musím se registrovat?

Registrovat se nemusíte, ale chcete. Získáte tak přehled nad svými nákupy a už nikdy víc nebudete muset vyplňovat údaje, stačí si pamatovat heslo. Přihlašovací kódy zašleme na e-mail uvedený v registraci.


Nemusím se bát vám svěřit své osobní údaje?

Vaše údaje střežíme jako oko v hlavě a jsou u nás uloženy jako diamanty v trezoru. Veškeré informace používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě a v žádném případě nikomu dalšímu, jak říká zákon číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Víc jsme se rozepsali v sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.


Zapomněl jsem heslo. Co teď?

Žádný stres, nic se neděje. V horní liště klikněte na PŘIHLÁŠENÍ a pak ZAPOMENUTÉ HESLO. Do pár minut máte na e-mailu (zadaném při registraci) heslo nové. Navíc si po zalogování můžete kdykoliv heslo změnit v osobním nastavení na své oblíbené 1234.


Jak mohu zaplatit zboží?

Jednoduše, ideálně penězi. Možností je víc, stačí si vybrat: 

  • Platba kartou, Google Pay, Apple Pay, Paypal
    Možnost online platby je snadná a rychlá. Žádné fronty na pokladně :)
  • Bankovním převodem 
    Počítejte s tím, že k ceně za zboží vám přičteme částku poštovného dle zvolené varianty.
  • Hotově při milém osobním setkání v Hodoníně 
    Kdykoliv po předchozí domluvě jsme tu:
    RICHVALSKY MANUFACTURING s.r.o.
    Jilemnického 2854/2, 695 01 Hodonín, Česká republika


Jak se ke mně zboží dostane?

Zboží vám doručíme podle vašich preferencí prostřednictvím několika přepravních služeb. Můžete si vybrat z následujících možností:

  • Zásilkovna (Packeta) – doručení na výdejní místo nebo přímo domů.
  • DPD – doručení na výdejní místo nebo na vaši adresu.
  • Balíkovna – doručení na výdejní místo.
  • PPL – doručení na výdejní místo nebo přímo na adresu.
  • Česká pošta – doručení přímo na vaši adresu.
  • Geis – pro nadměrné zásilky.
  • International transport – mezinárodní doprava pro objednávky ze zahraničí.
  • Osobní odběr – vyzvednutí zboží přímo u nás v Hodoníně.


Myslíte i na Slováky?

Samozřejmě! Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou naprosto stejné s podmínkami platnými pro ČR. Jediný drobný zádrhel může být v termínu doručení objednávky a v ceně za poštovního holuba.


Termíny dodání a cena poštovného na Slovensko

Když zrovna není doba ledová, termíny dodání zboží ke slovenským sousedům jsou 7-10 pracovních dnů. Cena se odvíjí od zvoleného zboží a jeho váhy (náš chytrý kalkulátor vám to spočítá hned v košíku). Samozřejmě existuje možnost sednout do auta a vyrazit za námi do Hodonína, je to od hranic, co by kamenem dohodil.


Jak můžu zrušit objednávku?

Když není zbytí, i toto se dá. Jedinou správnou variantou je napsat na e-mail na idea@richvalsky.cz, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo kontaktní údaje, ať vaši objednávku mezi těmi stovkami dalších najdeme.


Dá se zboží vyměnit nebo vrátit? 

Ano. S námi se dá všecko domluvit, stačí se ozvat. Pokud zboží z nějakého důvodu nesedí, nezahálejte a dejte nám vědět. Vymyslíme, co s tím. Výměna zboží není potíž. Pokud chcete vrátit peníz, máte na to právo 21 dní od doručení, ale u nás to můžete udělat kdykoli, s výjimkou, že není zboží záměrně poškozeno.

Při vrácení zboží je poštovné je na vás. Ovšem v případě výměny zakoupeného zboží za nové putuje nový kousek k vám na naše náklady, ať je to fér.

Na vaše dotazy jsme ready na e-mailu: idea@richvalsky.cz


Reklamace?

To určitě nebude náš případ, ale kdyby náhodou… Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu RICHVALSKY MANUFACTURING se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, jak říká platná novela Obchodního zákoníku. V případě reklamace se ozvěte na mail idea@richvalsky.cz a domluvíme další postup. 

Kdo se neptá, nic neví. Takže kdyby vás trápila jakákoliv další otázka, jsme tu a rádi odpovíme, ať víte všecko.